چند رسانه ایوبلاگ

یادداشتی به بهانه یک تبلیغ ترسناک و خطرناک/فیلم

هواپیمایی امارات بزرگترین ناوگان خاورمیانه است بیش از 200 فروند هواپیما دارد.

مهدی بذرافکن:مدیران هواپیمایی امارات برای کاهش هزینه های اضافه این شرکت بزرگ،برنامه های اقتصادی به صرفه ای اجرا کرده اند.

این شرکت از نظر کاهش هزینه‌های غیرضروری پس از شرکت رایان‌ایر در جایگاه دوم قرار دارد.
هواپیمایی امارات عضویت در همه کارتلهای بزرگ هوایی را رد کرده‌است. این شرکت مزایای این کارتل‌ها نظیر افزایش مشتریان را با توجه به هزینه زیاد عضویت در آن‌ها نادیده گرفته‌است.
به دلیل آن که هواپیمایی امارات را هواپیمای پهن‌پیکر تشکیل می‌دهند، هزینهٔ سفر با آن نسبت با شرکت‌هایی که از ترکیبی از هواپیماهای باریک‌پیکر و پهن‌پیکر استفاده می‌کنند کمتر است. چرا که آن را قادر ساخته در همه پروازهای خود مقداری بار اضافی نیز حمل کند که این موضوع درآمد و سود کلی اش را افزایش داده‌است.

این شرکت همواره سعی کرده با مشورت و بهره گیری از مشاوران تبلیغاتی خبره، در زمینه تبیلغات نیز متفاوت عمل کند.
این کلیپ تبلیغاتی را امروز در شبکه های اجتماعی دیدم. عنوانش این بود:«ترسناک ترین تبلیغ دنیا».
کلیپی از نحوه ساخته شدن یکی از تبلیغات شرکت هواپیمایی امارات.
کلیپ تبلیغاتی جذابی که شاید گمان برده شود مثلا با هوش مصنوعی ساخته شده در حالی که چنین نیست و این کلیپ با بهره گیری از یک خانم بدل کار حرفه ای با مهارت چتربازی ساخته شده است.
این خانم بدل کار حدود چهار ساعت روی بلندترین ساختمان دنیا یعنی برج خلیفه با ارتفاع 828 متر ایستاد تا این تبلیغ متفاوت ضبط و ساخته شود.
هدف از این یادداشت اهمیت تبلیغات در دنیای امروز رسانه هاست.
خدمات خوب و مناسب همراه تبلیغات هدفمند و متفاوت حتما به موفقیت منجر می شود.


پشت صحنه تبلیغ جنجالی هواپیمایی امارات بر فراز برج خلیفه دبی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا