دانشگاه

کلاس نوشتِ دانشگاه(۲)/از «برق» به «روابط عمومی»!

پیش نوشتار:
قصد دارم از این ترم «تجربه نگاری» هایم را از تدریس در کلاس های درس به اشتراک بگذارم. این «تجربه نگاری» ها، هم برای خودم خوب است -تا با مقایسه کلاس ها بتوانم در پایان ترم، تصویری از عملکردم داشته باشم و بر اساس آن به برنامه های بهتری برای آینده برسم-والبته برای دیگرانی که بعدها به حوزه تدریس ورود می کنند با مطالعه این تجربه نگاری ها شاید بهره ای بِبَرند. و در نهایت این که اگر این خاطره نگاری ها ادامه یافت و اگر بازخورد خوبی داشت بعدها کتاب شوند.برای نام این خاطره نگاری ها در نهایت به «کلاس نوشت» رسیدم.

مهدی بذرافکن

کلاس نوشت دوم/آدینه در دانشگاه علمی کاربردی خانه کارگر شیراز

دانشگاه علمی کاربردی خانه کارگر یکی از بهترین دانشگاه های علمی کاربردی در سطح کشور است. فضای دانشگاهی خوب،کلاس های شیک و مناسب،کارکنان کارا و وظیفه شناس و مدیریت پویا همه نشان از یک محیط استاندارد دانشگاهی است.

روزهای جمعه با چهار درس خبرنویسی،وبلاگ نویسی،جامعه شناسی فرهنگی و ارتباط با رسانه ها در دانشگاه علمی کاربردی خانه کارگر از صبح ساعت هشت تا حوالی ساعت 16 همراه با دانشجویان باشم.

درس هایی که نوشتم مربوط به دانشجویان رشته روایط عمومی حرفه ای است که در ترم دو و سه مشغول تحصیل هستند.

از نکته های جالب کلاس های امروز دانشجوی جوان 23 ساله ای بود که می گفت از تحصیل در رشته برق انصراف داده و وارد رشته روابط عمومی شده، نکته جالب تر، شغلِ این دانشجو بود که در مکانیکی کار می کرد اما خب علاقه آدم را به چه مسیرهایی که نمی کشاند.

ادامه دارد…

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا