دانشگاه

کلاس نوشتِ دانشگاه(۷) مدیری خلاق و تاثیرگذار

پیش نوشتار:
قصد دارم از این ترم «تجربه نگاری» هایم را از تدریس در کلاس های درس به اشتراک بگذارم. این «تجربه نگاری» ها، هم برای خودم خوب است -تا با مقایسه کلاس ها بتوانم در پایان ترم، تصویری از عملکردم داشته باشم و بر اساس آن به برنامه های بهتری برای آینده برسم-والبته برای دیگرانی که بعدها به حوزه تدریس ورود می کنند با مطالعه این تجربه نگاری ها شاید بهره ای بِبَرند. و در نهایت این که اگر این خاطره نگاری ها ادامه یافت و اگر بازخورد خوبی داشت بعدها کتاب شوند.برای نام این خاطره نگاری ها در نهایت به «کلاس نوشت» رسیدم.
کلاس نوشت هفتم/دانشگاه علمی کاربردی خانه کارگر

مهدی بذرافکن

امروز بعد از کلاس دیپلماسی فرهنگی دانشگاه غدیر که ساعت ۱۶ و۳۰ دقیقه تمام شد مستقیما به دانشگاه خانه کارگر رفتم.
آنجا کلاسم ساعت ۱۸ تا ۲۰ بود اما به دلیل جلسه ای که با خانم دکتر صادقی سروستانی رییس مرکز تنظیم کرده بودیم زودتر به آن مرکز رفتم.
جلسه ام با رییس مرکز به سبب زمان سنجی خانم سروستانی سر وقت انجام شد.
بی اغراق و بر پایه اظهار نظرهای اساتیدی مثل دکتر تقی زادگان و دکتر هاشمی،به نظرم ایشان از بسیاری ویژگی های یک مدیر خوب و نوآور برخوردارند. خصوصیاتی مثل:برنامه ریزی،تاثیرگذاری،خلاقیت،اعتماد به نفس، هدفمندی،صداقت،مسوولیت پذیری،شکیبایی و…
در جلسه با رییس مرکز علمی کاربردی خانه کارگر درباره رشته روابط عمومی و راه اندازی رشته خبرنگاری بحث های خوبی انجام شد؛همچنین درباره برگزاری بعضی دوره های کوتاه مدت با محوریت رسانه.

امیدوارم شرایط به نحوی به پیش رود که در شیراز مجددا رشته دانشگاهی خبر برقرار شود،شیراز و فارس لیاقتش را دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا