وبلاگ

مرزبانِ علم و انگیزه

بعضی دوستی ها خیلی اتفاقی پیش می آیند. می روی جایی برای کاری اما ناغافل خداوند یک هدیه -به عنوان دوست- دو دستی تقدیمت می کند.

مهدی بذرافکن/رسانه نگار


باید زرنگ باشی که آن هدیه را همانطور دو دستی بقاپی و حفظش کنی.وقتتان را نگیرم آذرماه امسال در یک محیط دانشگاهی با او آشنا شدم.
جوانی با سواد، سرزنده،خوش برخورد،خوش سخن،فعال…
بعدن وقتی بیشتر با او آشنا شدم بر کارها و موفقیت هایش آفرین گفتم.
جوانی که گروه آموزشی و مشاوره ای «علم ما» را با هدف و شعار زیبای«علم ما مکانی برای رشد و توسعه مهارت های شما» راه اندازی کرده و در کار و مسیرش روز به روز موفق تر از گذشته نشان داده است.
حتما شنیده اید که می گویند زکات علم به نشر آن است. من با حضور یکی دو ساعته در سایت علم ما متوجه شدم که در این پایگاه علمی چقدر مطالب خوب و کاربردی برای موفقیت جوانان آن هم به صورت رایگان وجود دارد و اصلا دلیل نوشتن و تعاریف درون این یادداشت هم،بیشترهمین است.
دوره های رایگان فراوان که مصداق همان زکات علم به نشر آن است؛دوره های رایگان هدف گذاری،برنامه ریزی واقعی،خودآگاهی،ذهن آگاهی، پادکست های متعددی برای موفقیت در فن بیان و سخنوری،هدف گذاری در کسب و کار و… خلاصه هر چیزی که برای موفقیت یک فرد نیاز است.
واقعیتش در سایت علم ما، امید موج می زند؛ امید به زندگی، امید به کار، امید به موفقیت، امید به رسیدن به هدف، امید به بزرگی کردن و… در نهایت امید به آینده…
دکتر شهریار مرزبان مدیر این مجموعه است -همان جوانی که ذکر خیرش رفت- او شاید نداند چه کارهای بزرگی به ویژه برای جوانان انجام می دهد با این حال اما در آینده ای نه چندان دور از او و کارهایش بیشتر از امروز به نیکی یاد خواهد شد.
برای او و مجموعه دوست داشتنی اش بهترین ها را آرزو می کنم، او که مرزبانِ علم و دانش و انگیزه است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا