وبلاگ

زنده باد «سیرن»!

اواخر سال 1391 -که شاغل موسسه رسانه ای خبر بودم- مسوولیت راه اندازی یک سایت خبری در حوزه گردشگری به من واگذار شد.

مهدی بذرافکن/فعال رسانه

با توجه به آشنایی با انواع خبرگزاری ها و سایت های خبری و همچنین بررسی شرکت های مختلف طراحی سایت، دوست داشتم یک کار خوب با قیمتی مناسب تحویل مجموعه دهم.
واقعیتش آن زمان در شیراز شرکت طراحی سایت که کارهای خوب و خروجی خوبی داشته باشد، یافت نشد.
شرکت های مشهور تهرانی هم قیمت بالایی می دادند. مثلا برای طراحی سایت، آن سال رقم 20 میلیون تومان پیشنهاد می دادند تازه هزینه نگهداری و شارژ ماهیانه هم بود.
در نهایت و خیلی اتفاقی به شرکت آراد پرداز  اصفهان برخوردم که کار خوب و حرفه ای با رقم مناسب 8 میلیون تومان تحویل می داد.
خلاصه اش این که عزم دیار نصف جهان کردم و چند روزی آنجا بودم. قرار داد اولیه با مهندس نیما صادقی -که از جوانان مستعد و کارآفرین اصفهان بود- – بسته شد و طراحی مورد نظر طرفین هم به تصویب رسید و کار بعد از دو سه ماه تحویلمان شد که انصافا کار خوبی هم بود.
حالا چه شد که این خاطره در یادم زنده شد؟
دیروز در حال بازدید از یک سایت فروشگاهی مربوط به شیراز، طراحی حرفه ای،گرافیک خوب و هارمونی مناسب این سایت مرا کنجکاوانه به سمت شرکت طراح سایت سوق داد.
این شد که «سیرن» را دیدم. در بخشی از توضیح صفحه «درباره ما» این سایت آمده:« شركت طراحی سایت هرمس نت پردازان پارسیان به شماره ثبت 42776 از سال 1392 همگام با آغاز رشد روز افزون کاربرد اینترنت در دنیا به طور تخصصی فعالیت خود را در زمینه اینترنت و وب با برند سیرن به طور رسمی آغار کرد.»


با ورندازی «سیرن» و نمونه کارهای آن بیشتر به حرفه ای بودن آنها پی بردم و به خود بالافتخار کردم که چنین گروه خوب و حرفه ای با این همه نمونه کار موفق در شهرم شیراز مشغول کار هستند. برایشان بهترین ها را آرزومندم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا